CALENDARI GENERAL DE FESTES, EXCURSIONS I VACANCES

A començament de curs es lliure a les famílies el calendari específic del curs. A més a més, anem recordant les activitats a la porta de l’escola.

Acostumem a celebrar les festes populars més assenyalades. Ho fem a l’escola amb la participació de les famílies.

Les sortides, excursions i colònies les programem per a tots els nens i les nenes de p-2.

No són obligatòries, donat  l’edat dels nens i les nenes, però en cas de dubte, cal  parlar amb l’educadora per no destorbar el funcionament general.

El curs oficialment el comencem la primera setmana de setembre i el finalitzem la darrera de juny.

El mes de juliol l’escola és oberta.

Les vacances les fem al mes d’agost.

El nostre calendari escolar ens ve donat pel calendari general del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

No fem  cap “ Pont” al llarg del curs. Especialment , i segons  el calendari, tanquem del 23 de juny fins el dilluns després de Sant Joan.